Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa

CASE STUDIES

Kampania edukacyjna „Twoje spojrzenie ma znaczenie” dla URSAPHARM

Z jakimi wyzwaniami w zakresie zdrowia oczu mierzyli się Polacy w czasie pandemii? W ramach kampanii edukacyjnej „Twoje spojrzenie ma znaczenie”, realizowanej dla URSAPHARM, naszym celem było zwrócenie uwagi na rosnące problemy ze wzrokiem, szczególnie w dobie pandemii, kiedy praca zdalna i gorsze warunki oświetleniowe pogłębiały zmiany w zdrowiu oczu. Wspólnie z Polskim Towarzystwem Okulistycznym, stworzyliśmy akcję, która miała na celu edukację i pomoc pracodawcom w dbaniu o zdrowie ich pracowników.

CEL

NASZE DZIAŁANIA

Zorganizowanie kampanii edukacyjnej

przygotowaliśmy stronę internetową (www.twojespojrzeniemaznaczenie.pl) i profil na Facebooku, które były głównymi źródłami informacji o kampanii oraz problemach związanych ze wzrokiem.

Współpraca z Polskim Towarzystwem Okulistycznym

kampania bya realizowana pod patronatem Towarzystwa, co wzmocniło jej merytoryczny charakter.

Wsparcie dla firm

firmy mogły dołączyć do kampanii bezpłatnie, otrzymując materiały edukacyjne oraz krople do oczu HYLO CARE®, aby wspierać zdrowie swoich pracowników.

Media relations

współpracowaliśmy z mediami, aby dotrzeć do szerokiego kręgu odbiorców, podkreślając wagę problemu i rozwiązania, jakie oferowała kampania.

Efekty

publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych
0
zasięgu
0 mln
firmy biorące udział w kampanii
0
pracowników objętych akcją
0

CATCHERS

Agencja komunikacji zintegrowanej. Public Relations, Social Media, Content Marketing, Performance Marketing, Podcasty.

KONTAKT

+48 662 055 048
biuro@catchers.pl
Adres:
ul. Bonifraterska 17,
00-203 Warszawa