d

JESTEŚMY CATCHERS

Złapmy się

ul. Piękna 49,
oo-672 Warszawa
+48 662 055 048

#URATUJLATO dla LunchNext.com

Pandemia koronawirusa sprawiła, że właściciele restauracji, salonów kosmetycznych, fryzjerskich oraz instytucji kultury zostali z dnia na dzień pozbawieni dochodów.

W ramach projektu powstała strona www.luchnext.com, na której lokale oferują cyfrowe vouchery do wykorzystania w przyszłości ze zniżką. Przy budżecie na komunikację wynoszącym 0 zł, konieczne było znalezienie insightu, który nadałby kampanii viralowego charakteru. Sami wiedzieliśmy, że bez naszych ulubionych lokali lato nie będzie takie samo. #URATUJLATO odwracał pesymistyczną komunikację #zostanwdomu, dając ludziom poczucie sprawczości i nadzieję, że będzie normalnie.

Działania kierowaliśmy do lokali dotkniętych kryzysem, zapraszając je do przyłączenia się do akcji oraz do ich klientów, zachęcając do wsparcia ulubionych miejscówek kupnem voucherów. Obie grupy włączaliśmy aktywnie w komunikację.

Dla 150 lokali, które przyłączyły się do akcji, przygotowaliśmy tematyczne grafiki do udostępniania na swoich kanałach i zachęcania klientów do zakupu voucherów. By zaktywizować konsumentów, stworzyliśmy na Instagramie grę w nominacje i oznaczenia – dzięki temu, komunikat o inicjatywie rozchodził się viralowo. Równocześnie prowadziliśmy intensywne media relations. We wszystkich kanałach wykorzystywaliśmy #URATUJLATO i kierowaliśmy na stronę www.lunchnext.com.

Przez zaledwie 3 tygodnie wygenerowaliśmy zasięg mediowy na poziomie 4 755 000 oraz AVE 342 000 zł. Gościliśmy m.in. w TVN24, Radiu Zet, Rzeczpospolitej, Fakcie, Glamour, Twoim Mieście. Grafiki wraz z informacjami o akcji były udostępniane wśród 2 282 799 społeczności Instagrama. Do akcji włączyli się influencerzy i gwiazdy m.in. Michał Piróg, Agnieszka Włodarczyk i Karolina Korwin Piotrowska. W konsekwencji udało się sprzedać 2 000 voucherów. Kampania otrzymała nagrodę Kreatura 2020, dwie stauetki Stevie Awards 2020 oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow 2020.