Jak można było pomóc przedsiębiorcom w czasie pandemii i wesprzeć ich klientów w niepewnych czasach? W odpowiedzi na kryzys wywołany pandemią koronawirusa, właściciele restauracji, salonów kosmetycznych, fryzjerskich oraz instytucji kultury zostali nagle pozbawieni dochodów. W tak trudnej sytuacji powstał projekt LunchNext.com, którego celem było umożliwienie lokalom gastronomicznym i usługowym przetrwanie w czasie lockdownu, oferując klientom możliwość zakupu cyfrowych voucherów na przyszłe usługi. Temat był nam bliski, dlatego podjęliśmy wyzwanie i przygotowaliśmy strategię kampanii, która podjęła temat nowej usługi i nadała jej wirusowy charakter. Sami dobrze wiedzieliśmy, że bez naszych ulubionych lokali lato nie będzie takie samo. #URATUJLATO odwracał pesymistyczną komunikację #zostanwdomu, dając ludziom poczucie sprawczości i nadzieję, że będzie normalnie.