d

JESTEŚMY CATCHERS

Złapmy się

ul. Piękna 49,
oo-672 Warszawa
+48 662 055 048

„Twoje spojrzenie ma znaczenie” dla URSAPHARM

URSAPHARM Arzneimittel GmbH (działająca w Polsce pod nazwą URSAPHARM Poland Sp. Z o.o.) to aktywne w skali międzynarodowej przedsiębiorstwo farmaceutyczne średniej wielkości i lider rynku w Niemczech, które oferuje szeroką gamę produktów stosowanych w okulistyce, w szczególności w sektorze produktów nawilżających do oczu. Od początku swojego istnienia, czyli od roku 1974, firma URSAPHARM w sposób konsekwentny wdraża w życie innowacyjne koncepcje farmaceutyczne w postaci odnoszących sukcesy leków i wyrobów medycznych. Jednym z najbardziej udanych osiągnięć firmy jest linia produktów HYLO® do nawilżania oczu. Oferta firmy obejmuje również różnorodne preparaty stosowane w medycynie ogólnej w postaci tabletek foliowych, kapsułek, granulatów, aerozoli i maści.

Zadaniem agencji było zorganizowanie kampanii edukacyjnej zwracającej uwagę na coraz większe problemy Polaków ze wzrokiem. Niestety, w okresie pandemii nasze oczy mają szczególnie trudno – praca wciąż odbywała się głównie przy komputerze, jednak w dużo gorszych warunkach oświetleniowych.

Sytuacja związana z pandemią wymagała dostarczania pracownikom zupełnie innych benefitów. W dobie zamkniętych siłowni nie sprawdzały się karty sportowe, a podczas gdy wszyscy pracownicy pracowali zdalnie – na nic były owocowe środy i wcześniejsze wyjścia z pracy.

Dbanie o zdrowie pracowników i tworzenie im odpowiednich warunków pracy w domu stały się kluczowe.

W ramach kampanii odbywającej się pod patronatem Polskiego Towarzystwa Okulistycznego, zaprosiliśmy do udziału w niej wszystkie podmioty, które chciałyby docenić swoje zespoły i pokazać, że liczy się nie tylko ich wkład w rozwój firmy, ale również zdrowie. Aby dołączyć do kampanii, zainteresowani HR-owcy musieli jedynie uzupełnić prosty formularz dostępny na www.twojespojrzeniemaznaczenie.pl. Udział w akcji był całkowicie bezpłatny, a firmy uczestniczące otrzymały dla pracowników pakiety merytorycznych materiałów na temat higieny wzroku i organizacji środowiska pracy w domowych warunkach oraz krople do oczu HYLO CARE®.

W ramach akcji prowadzone były szeroko zakrojone działania media relations, powstała strona internetowa, która była źródłem informacji o kampanii oraz problemach ze wzrokiem, a także profil na Facebooku.