Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa

CASE STUDIES

Jak razem z Tutlo przełamaliśmy bariery językowe w Polsce?

Nauka angielskiego z profesjonalnym native speakerem bez wychodzenia z domu? W ramach kampanii realizowanej dla Tutlo, naszym celem było pokazanie, jak łatwa i dostępna może być nauka języka angielskiego za pomocą nowoczesnej platformy online. Tutlo oferuje lekcje 1:1 z native speakerami z całego świata, dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Naszym zadaniem było skuteczne dotarcie do różnych grup odbiorców i wyróżnienie marki na tle konkurencji, która w Polsce jest bardzo aktywna marketingowo i PR-owo.

CEL

NASZE DZIAŁANIA

Dywersyfikacja kanałów komunikacji

naszą komunikację skierowaliśmy do szerokiego grona odbiorców, wykorzystując media ogólnopolskie, biznesowe i HR-owe.

Media relations

przygotowaliśmy informacje prasowe dotyczące Tutlo, które ukazały się w 250 publikacjach. Dotarliśmy do kluczowych mediów, takich jak Polsat News, Gazeta Wyborcza, Forbes czy Puls Biznesu.

Komunikacja B2B

skoncentrowaliśmy się na rozbudowie komunikacji z firmami, plasując platformę Tutlo jako benefit pracowniczy. Zorganizowaliśmy również webinary i konferencje dla potencjalnych partnerów.

Kampania w mediach branżowych

aktywnie działaliśmy w mediach HR-owych, takich jak Puls HR i Personel i Zarządzanie, aby dotrzeć do firm szukających innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych dla swoich pracowników.

Efekty

publikacji w mediach ogólnopolskich, biznesowych, regionalnych oraz HR-owych. zwiększenie rozpoznawalności marki
0

pozyskanie nowych firm oferujących Tutlo jako benefit pracowniczy

CATCHERS

Agencja komunikacji zintegrowanej. Public Relations, Social Media, Content Marketing, Performance Marketing, Podcasty.

KONTAKT

+48 662 055 048
biuro@catchers.pl

Adres:
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa