d

JESTEŚMY CATCHERS

Złapmy się

ul. Piękna 49,
oo-672 Warszawa
+48 662 055 048

rePETujemy

Misją kampanii edukacyjnej #rePETujemy organizowanej przed firmę ALPLA jest wyrównanie wiedzy Polaków na temat tworzyw sztucznych oraz zapewnienie im stałego dostępu do merytorycznych materiałów na ten temat, tak by mogli oni podejmować świadome decyzje.

Do jej głównych celów należą:

  • szerzenie wiedzy na temat prawidłowej segregacji i recyclingu,
  • promowanie codziennych zachowań minimalizujących negatywny wpływ na środowisko naturalne,
  • wyjaśnianie pojęcia idei gospodarki o zamkniętym obiegu,
  • powstrzymanie dezinformacji na temat tworzyw sztucznych,
  • zminimalizowanie przekonania, że produkty z tworzyw sztucznych są najgorszą opcją dla środowiska poprzez prezentowanie faktów popartych badaniami,

Działania podzielona są na dwa podstawowe obszary: media relations i social media.

W ramach działań media relations przygotowywane są merytoryczne materiały w oparciu o wiedzę naukową i ekspercką oraz raporty. W ich efekcie przez pierwszy rok kampanii w mediach internetowych, drukowanych i RTV pojawiło się:

  • 1285 publikacji o łącznym zasięgu 2 613 687 osób,
  • profil kampanii na FB (https://www.facebook.com/REPETUJEMY) „polubiony” został przez 6700 osób,
  • a cyklicznie publikowane posty wraz z grafikami osiągnęły w sumie zasięg 2 000 000 osób.

W ramach działań kampanii przygotowywany jest ponadto autorski podcast #rePETujemy, w którym szerzej podejmowane są tematy dotyczące współczesnych problemów związanych ze środowiskiem naturalnym i codziennych działań mogących mieć wpływ na jego ochronę.

W każdym z odcinków gośćmi są wybitni eksperci w swoich dziedzinach, którzy w codziennej pracy zawodowej i naukowej zajmują się procesami, technologiami, badaniami i różnorodnymi działaniami mającymi wpływ na zmianę, oczywiście na lepsze otaczającego nas świata. Do tej pory mieliśmy przyjemność gościć miedzy innymi: Izabela Morawska, Poland Public Affairs Manager w polskim oddziale The Coca-Cola Company, Jakub Tyczkowski, prezes firmy REKOPOL – jedynej organizacji odzysku opakowań w Polsce założonej przez przedsiębiorców wprowadzających na polski rynek produkty w opakowaniach, Barbara Rajkowska, kierownik Projektu Klimada 2.0 zainicjowanego przez Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy, Sławomir Brzózek z Uczelni Łazarskiego w Warszawie, współzałożyciel inicjatywy Faceci w Zieleni czy niezastąpiony prof. dr hab. Rajmund Michalski z Instytutu Podstaw Inżynierii Środowiska Polskiej Akademii Nauk w Zabrzu.