Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa

CASE STUDIES

Wprowadzenie hulajnóg Dott na polski rynek - rozwój mikromobilności

Dott to jeden z kluczowych operatorów e-hulajnóg sharingowych w Europie, który w 2020 roku zadebiutował na polskim rynku, stając się liderem mikromobilności w Warszawie. Realizacja działań komunikacyjnych przez Catchers miała na celu nie tylko wprowadzenie Dott na polski rynek, ale także budowanie wizerunku firmy i jej menedżera generalnego jako eksperta w dziedzinie mikromobilności.

CEL

NASZE DZIAŁANIA

Launch na rynku polskim

W marcu 2020 r., mimo trudnych warunków związanych z pandemią COVID-19, przeprowadziliśmy intensywną kampanię komunikacyjną, która zaprezentowała Dott jako innowacyjnego lidera mikromobilności w Polsce.

Ekologiczne aspekty mikromobilności

Wykorzystaliśmy rosnące zainteresowanie tematyką ekologiczną i coraz większą rolę pojazdów napędzanych zieloną energią w miastach, aby podkreślić korzyści płynące z e-hulajnóg.

Pozycjonowanie lidera

Przeprowadziliśmy liczne wywiady z menedżerem generalnym Dott, eksponując jego doświadczenie zdobyte na największych europejskich rynkach, co miało na celu budowanie jego wizerunku jako eksperta w dziedzinie mikromobilności.

Ekspansja na Trójmiasto

Przygotowaliśmy kompleksową strategię komunikacyjną z uwzględnieniem działań Public Affairs. Naszym celem było stworzenie platformy samorządowej całego Trójmiasta, umożliwiającej wymianę najlepszych praktyk i wdrożenie mikromobilności w miastach.

Efekty

publikacji w prasie, internecie, radiu i serwisach informacyjnych
0
zasięgu
0
AVE
0

pozyskanie nowych firm oferujących Tutlo jako benefit pracowniczy

CATCHERS

Agencja komunikacji zintegrowanej. Public Relations, Social Media, Content Marketing, Performance Marketing, Podcasty.

KONTAKT

+48 662 055 048
biuro@catchers.pl

Adres:
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa