
Dott
Dott jest jednym z kluczowych operatorów e-hulajnóg sharingowych w Europie oraz liderem na warszawskim rynku.
Pierwszym etapem działań komunikacyjnych realizowanych przez Catchers był launch firmy na polskim rynku w marcu 2020 r. Odbywało się to w wyjątkowej sytuacji, bo na początku pandemii COVID-19 i pogłębiającej się wówczas izolacji społecznej.
Kolejnym pretekstem komunikacyjnym był ważny kontekst rosnącej roli mikromobilności w miastach oraz poruszanie aspektów ekologicznych wynikających z używania pojazdów napędzanych zieloną energią.
Celem stałej, intensywnej komunikacji było ponadto zbudowanie wizerunku menagera generalnego na Polskę, jako eksperta w dziedzinie mikromobilności
z dużym doświadczeniem z największych europejskich rynków. Realizowane to było poprzez aranżowanie wywiadów w różnorodnych mediach.
Kolejnym etapem działań komunikacyjnych było przygotowanie Dott do wejścia na nowy rynek – Trójmiasto.
Rozpoczęło się ono od przygotowania kompleksowej strategii komunikacyjnej w tym działań w obszarze Public Affairs, których nadrzędnym celem było stworzenie pod egidą Dott platformy samorządowej całego Trójmiasta, stanowiącej wymianę najlepszych praktyk do wdrożenia w każdym z miast.
W wyniku działań komunikacyjnych pojawiło się blisko 300 publikacji w prasie, internecie, radio i serwisach informacyjnych o wartości AVE 2 862 000 zł i zasięgu 3 226 000.
