Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa

CASE STUDIES

„Nie musisz krzyczeć” – kampania edukacyjna dla Amplifon

Czy wiesz, że problem z niedosłuchem dotyczy coraz większej liczby Polaków? Kampania „Nie musisz krzyczeć” była realizowana dla marki Amplifonlidera w dziedzinie pielęgnacji słuchu, który pomaga milionom osób na całym świecie odkrywać na nowo radość z dźwięków. Celem naszej kampanii było zwrócenie uwagi na problem ubytków słuchu, który dotyka coraz większą liczbę osób, szczególnie po 60. roku życia, oraz uświadomienie Polaków o wpływie niedosłuchu na życie codzienne i psychikę.

CEL

NASZE DZIAŁANIA

Zorganizowanie kampanii edukacyjne

stworzyliśmy stronę internetową, która była centralnym punktem kampanii i źródłem informacji o problemie niedosłuchu oraz dostępnych rozwiązaniach.

Współpraca z mediami

zajęliśmy się plasowaniem publikacji w mediach ogólnych, regionalnych i medycznych, a także wysyłką kreatywną do dziennikarzy.

Konkursy i artykuły sponsorowane

zorganizowaliśmy konkurs dla czytelników mediów regionalnych oraz przygotowaliśmy artykuły sponsorowane, które miały na celu jeszcze szersze dotarcie z komunikatem do różnych grup odbiorców.

Podkreślenie problemu poprzez nazwę kampanii

hasło kampanii „Nie musisz krzyczeć” skutecznie przyciągało uwagę i oddziaływało na emocje odbiorców, podkreślając codzienne trudności osób z niedosłuchem.

Efekty

publikacji w mediach ogólnoinformacyjnych, regionalnych i medycznych
0
zasięgu
0
zł AVE
0 mln

skuteczne dotarcie do szerokiego grona odbiorców

zwiększenie świadomości na temat problemów ze słuchem w Polsce

CATCHERS

Agencja komunikacji zintegrowanej. Public Relations, Social Media, Content Marketing, Performance Marketing, Podcasty.

KONTAKT

+48 662 055 048
biuro@catchers.pl

Adres:
ul. Bonifraterska 17
00-203 Warszawa